خرامه|برگزاری میز خدمت در روستاهای بخش کربال با حضور مسئولان شهرستان خرامه

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خرامه میز خدمت با هدف رسیدگی به مسائل و مطالبات مردمی در روستاهای بخش کربال برگزار شد. در این برنامه، فرماندار شهرستان خرامه، درویشی رییس بهزیستی ورؤسای ادارات شهرستان حضور داشتند و به صورت مستقیم با شهروندان دیدار و گفت‌وگو کردند. در جریان این میز خدمت، اهالی روستاها مسائل و درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات اجتماعی، عمرانی، اشتغال، حمایت‌های بهزیستی و سایر موضوعات مطرح کردند. مسئولان نیز ضمن بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم، بر پیگیری مطالبات مردم و تسریع در رفع موانع موجود تأکید کردند. این برنامه در راستای تکریم ارباب رجوع، افزایش ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و آگاهی از مسائل و نیازهای روستاهای بخش کربال برگزار شد.

کد خبر 189324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد